El T3 Lucea ID també és intel·ligent, suau i força maleït
com anar sense sucre al Regne Unit

(Crèdit de la imatge: T3)Veredicte sobre la dona i la llar
La planxa intel·ligent per endreçar i planxar T3s fa que els ajustos de redreçament del cabell passin a un altre nivell
Motius per comprar- +
Personalització intel·ligent de la calor
- +
Tecnologia iònica
- +
Bonic disseny
- +
Mode d'actualització únic
- -
Configuració llarga
- -
Possibles errors de pantalla tàctil
A mesura que va la tecnologia, és bastant complicat tirar endavant les coses quan s’intenta crear el millors planxes de cabell . Passes el cabell entre plaques escalfades, està allisat i això és el teu, no? Malament diu el T3 Lucea ID.
En canvi, totes les persones que agafin aquest estilista de nova generació gaudeixen de configuracions a mida segons la seva longitud, gruix i estat. Paràmetres que ni tan sols han de treballar per si mateixos perquè el dispositiu ho fa juntament amb la tecnologia de suavitzat iònic, un microxip termòleg i un mode secundari per als cabells del segon dia.
Després d’això, sí, passeu els cabells entre plaques escalfades i es redreçaran, perquè per això aquestes eines són a la nostra vida. Però amb aquestes funcions addicionals intel·ligents, T3 promet treure les conjectures de l’estil i la cura del cabell i (sobretot) les traurà. La configuració inicial és més complexa que el botó d’encesa i apagada del dissenyador mitjà i la capacitat de pantalla tàctil suau presenta algunes vulnerabilitats. Però es tracta de petites menges en contrast amb la tecnologia impressionant i el disseny i la sensació molt agradables de Lucea ID.
Revisió T3 Lucea ID
Especificacions
PVP: £ 189 Pes : 391 grams Longitud del cordó: 2,5 m Garantia: 2 anys
Rendiment tècnic
El T3 Lucea ID canta positivament amb característiques tècniques úniques. Comencem per la biggie: T3 Heat ID, un conjunt de paràmetres de calor personalitzats basats en la textura del cabell, la longitud i si s’ha tractat o no de color. Configurar-ho és el primer que heu de fer després d’engegar el dissenyador, és a dir, tocant diversos símbols del tauler de la pantalla tàctil dels dissenyadors per descriure el vostre cabell. Llavors, el Lucea ID calcula la vostra configuració de calor perfecta, entre un màxim de nou, que arriba fins a la temperatura esmentada en pocs segons i, sempre que estigueu satisfet amb l’oferta, s’adhereixi a ella cada cop que feu estil.
El mode d’actualització és una altra addició interessant. Aquesta configuració està dissenyada per a l'estil del segon dia. És en aquest moment quan no heu tingut temps de rentar-vos ni obtenir millor assecador de cabell implicats, però voleu recarregar l’aspecte d’ahir amb una mica de calor. Aquest mode s’estableix a una temperatura més baixa que el HeatID habitual, prou alt com per suavitzar-lo i estilitzar-lo, però amb menys danys. La inclusió d’aquesta funció mostra una comprensió intuïtiva de com les dones s’estilen realment els cabells, cosa que sovint és un cas de resolució de problemes i recàrregues en lloc de fer-ho completament. És agradable sentir que podeu canviar fàcilment a un mode més amable per a aquestes ocasions.
Els materials que s’utilitzen aquí són de primera línia, un altre tret distintiu de T3, els assecadors, bigudins i estilistes mai deceben amb la seva sensació tàctil i el seu bell disseny. Per a Lucea ID, això significa un elegant panell de pantalla tàctil, de manera que absolutament no hi ha botons ni interruptors que molesten la carcassa exterior perlada del dispositiu. Les plaques estan fetes de ceràmica brillant, estan controlades per la temperatura mitjançant un microxip intel·ligent i un petit respirador just a sobre d’elles allibera un flux d’ions per contrarestar les càrregues positives que provoquen els encrespaments al cabell.
Experiència d'usuari
Un cop superats els obstacles inicials de configuració, us passareu una estona molt agradable amb el Lucea ID. Naturalment, a causa de la pantalla tàctil i el mode intel·ligent Heat ID, haureu de llegir les instruccions per començar a utilitzar aquest estilitzador. Si sou com jo (és a dir, que s’apaga molt fàcilment amb una tecnologia complicada), això us pot donar un cop inicial de Per què no puc activar-lo i anar-hi? però un fulletó molt fàcil d’utilitzar us guia pel procés, que no triga més d’un minut o dos.
enfornar el 2015
Els controls de la pantalla tàctil sens dubte són satisfactoris: feu clic amb un interruptor LED durant tres segons i una mica de soroll i vibracions de notificació us permetrà saber que el dissenyador està encès. A continuació, toqueu símbols per descriure la longitud, l’estat i el gruix del cabell; el fullet conté molta informació per orientar la vostra selecció si cal. Toqueu el botó d'activació per bloquejar la pantalla i apareixeran una sèrie de petites barres, semblants a les de la pantalla de la bateria del telèfon, per indicar el grau de calor que creu que hauríeu de fer l'estil. També hi ha un mode manual si preferiu escollir la calor per vosaltres mateixos i un botó independent que canvia directament al mode d’actualització, de manera que és fàcil alternar entre tots dos. Amb l’esperit de l’honestedat, vaig tenir un parell d’inicis falsos durant la configuració, on no estava del tot segur de si la pantalla estava bloquejada o desbloquejada o quin pitit significava què. Però en vaig agafar el cap en pocs minuts: res de l’ordinari per a mi quan vaig configurar un nou kit.
Parlant de les instruccions, es fa èmfasi en no tocar les coses en els moments equivocats. Se’ns indica que no toqueu la zona que hi ha a sobre del botó d’engegada quan activeu o apagueu la planxa i que no toqueu el botó d’engegada durant l’estil. És evident que és una mica més fàcil prémer accidentalment un botó quan en realitat no és un botó físic que sobresurt. Però no he trobat que això sigui un problema a les meves sessions de prova i qualsevol persona amb un telèfon amb pantalla tàctil hauria de poder navegar fàcilment per aquesta informació.
En termes d’experiència de redreçament real, aquesta és suau i satisfactòria, cosa que fa que el T3 Lucea ID sigui un dels millors planxes per al cabell arrissat . Les plaques són 10 cm més llargues que l’estàndard per a T3 i la majoria dels altres fabricants d’estilistes, cosa que significa un estil eficient. També he trobat que les plaques primes i elegants i la vora exterior corbada del dissenyador han ajudat a crear ones, cosa que mai no tinc el talent, però això ho ha fet tan fàcil com mai.
Un darrer toc petit però molt benvingut és una petita corretja de velcro unida al plom. Això ajuda a embolicar-lo perfectament i evita la formació d’aquests embulls de cables elèctrics semblants a Medusa que semblen desenvolupar-se per si mateixos al meu calaix d’eines per als cabells.
Resultats
I què passa amb els cabells? La tecnologia intel·ligent i el disseny atractiu a part de la prova del pudding és, per descomptat, en el menjar, i el Lucea ID va resultar molt satisfactori. Aquests plats brillants es van lliscar sobre el meu cabell amb facilitat, deixant-lo elegant, recte i (només puc suposar) una mica alleujat dels danys que causaria la meva inclinació natural per recollir la calor més alta.
He notat algun efecte de suavitzat particular dels ions? Realment no, però confio que estiguessin fent la seva feina. El mode d’actualització era un regal per a recàrregues d’estil de cinc minuts. El meu cabell estava més que content d’aconseguir les temperatures més baixes del segon dia, que, una vegada més, confio que ajudaran l’estat del meu cabell a la llarga.